неделя, 9 септември 2012 г.

9 септември – ПАК ЩЕ УСПЕЕМ



Девети септември ми купи палтенце
и каза: Честито, честито, момченце!
Девети септември ми купи сандалки.
- Да припкат - заръча - краченцата малки!
А после ми сложи в ръката геврече
- Хапни си! - Девети септември ми рече.
Накрая, дечица, каква изненада!
И знаменце даде ми той за парада.
Изтичах при баба, разказах й всичко.
А баба въздъхна: - Ех, внуче, добричко.
Такъв е, такъв ни е е празникът - харен.
И всеки го среща сега благодарен.
Той дава на всинца ни дрешки, закуски
и розово слага по детските бузки.
А старият дядо, засмян, се обади:
Девети септември и младост ни даде...

Вижте още:

9 септември 1944 – Денят на Народната победа

9 септември като „Окупирай Уолстрийт”

Ден на освобождението на Италия от фашизма

1 коментар:

  1. А майка наебана от мангал не донесе ли??? Жалко!!! Щеше да си вземете поука от този ваш смешен "интернационализъм"!!!
    Плебеи.

    ОтговорИзтриване